Kuchnia+ promuje polskie restauracje. Wraca akcja „Kuchnia+ poleca”
10 czerwca 2015
Kuchnia+, autorski kanał platformy nc+, wraca z drugą edycją akcji „Kuchnia+ poleca”, mającej na celu wyróżnienie najbardziej godnych polecenia restauracji w Polsce. 10 czerwca startuje pierwszy etap, w którym pasjonaci kulinariów mogą zgłaszać swoje ulubione lokale i oddawać na nie swoje głosy za pomocą strony www.kuchniaplus.pl/poleca. Serwis dostępny jest także w wersji mobilnej.
Pierwsza edycja projektu zakończyła się w lutym 2015 roku. Zgłoszono ponad 1400 restauracji z całego kraju, na które internauci oddali blisko 14 000 głosów. Na oficjalnej gali Kuchnia+ wręczyła 13 certyfikatów najbardziej wartym polecenia restauracjom. Zostały one wyłonione w wyniku 3-etapowego procesu, opierającego się na rekomendacji internautów, ocenie redakcji kanału i ocenie tajemniczego klienta.
10 czerwca startuje pierwszy etap drugiej odsłony akcji. Potrwa do 31 sierpnia i w jego trakcie każdy pasjonat kulinariów i miłośnik jedzenia na mieście może zgłosić swoją ulubioną restaurację za pomocą prostego formularza z mapą na stronie www.kuchniaplus.pl/poleca. Można to zrobić korzystając również z wersji mobilnej serwisu, dostępnej na smartfonach i tabletach. 48 lokali z największą liczbą PLUSÓW zostanie zaproszonych do drugiego etapu, w którym odwiedzi je tajemniczy klient. Po wizycie wypełni on formularz, który będzie częścią składową ostatecznej noty. Restauracje zostaną także poproszone o uzupełnienie specjalnej ankiety, która także zostanie poddana ocenie.
Na koniec, w listopadzie, podczas uroczystej gali, 12 najwyżej ocenionych lokali otrzyma certyfikaty „Kuchnia+ poleca”, którymi będą mogły się posługiwać przez kolejne 12 miesięcy. Uhonorowane restauracje zostaną zaprezentowane na antenie stacji w programie „cook news”, będą miały własną galerię na stronie internetowej, a dodatkowo Kuchnia+ poleci je innym na swoim fanpage’u w serwisie Facebook, który obecnie ma ponad 90 tysięcy fanów.
Pierwszy etap projektu zostanie wsparty kampanią reklamową w media internetowych, w tym na portalach i blogach kulinarnych oraz gastronomicznych, a także na Facebooku. W celu promocji akcji stacja wykorzysta także swoją antenę oraz stronę
internetową.