Złoto dla Kuchni+ na gali PromaxBDA. „Czerwona obsesja” opanowała Europę
26 marca 2015
Plakat promujący premierę dokumentu „Czerwona obsesja” na antenie kanału Kuchnia+ otrzymał prestiżową międzynarodową nagrodę PromaxBDA Europe. To jedyny projekt z Polski, który uhonorowało jury. Zwycięski koncept przygotował dział kreacji platformy nc+.
Kreacja została uhonorowana podczas uroczystej gali PromaxBDA Europe, która odbyła się w Berlinie. Projekt, przygotowany na potrzeby premiery filmu „Czerwona obsesja” na antenie Kuchni+, został doceniony w kategorii „Plakat”. Film w nietypowy jak na dokument sposób opowiada o wpływie chińskiego rynku jakość i cenę słynnego wina z regionu Bordeaux.
- Chcieliśmy jak najlepiej oddać dramaturgię i nastrój panujący w filmie, stąd nawiązanie do plakatów filmów sensacyjnych. Bez wątpienia mocnym punktem dokumentu jest narracja prowadzona przez Russella Crowe’a, co znalazło swoje odzwierciedlenie w projekcie – mówi Łukasz Słotwiński, szef działu kreacji platformy nc+.
Autorem koncepcji jest Łukasz Słotwiński, szef działu kreacji platformy nc+, zdjęcie wykonał Łukasz Murgrabia, a za retusz odpowiedzialny był Paweł Nolbert. Nie jest to pierwsza złota nagroda PromaxBDA dla kanałów platformy nc+. W 2013 roku za najlepszą identyfikację wizualną kanału zostało uhonorowane MiniMini+. Nagrody PromaxBDA są jednym z najważniejszych wydarzeń branży kreatywnej i marketingowej. Doceniane są kreacje lub zespoły i ludzie pracujący w mediach lub dla mediów. Wydarzenie jest organizowane przez stowarzyszenie PromaxBDA zrzeszające blisko 10.000 członków z ponad 70 krajów.