Rusza kampania reklamowa 5. kuchnia+ food film fest
8 listopada 2013
W piątek, 8 listopada startuje kampania promująca 5. kuchnia+ food film fest. Autorski przegląd filmów kulinarnych organizowany przez kanał kuchnia+ odbędzie się w dniach 22-24 listopada w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu.
Kampania reklamowa rusza wraz ze startem sprzedaży biletów, w piątek 8 listopada. Zasięgiem obejmie wszystkie miasta, w których odbędzie się przegląd. Działania reklamowe obejmą outdoor, prasę, radio, telewizję i internet, w tym media społecznościowe i blogosferę.
Na potrzeby 5.kuchnia+ food film fest została stworzona specjalna strona www.kuchniaplus.pl/fff. Internauci znajdą na niej wszystkie niezbędne informacje o przeglądzie.
- W tegorocznej kampanii skupimy się przede wszystkim na działaniach w internecie. Zdajemy sobie sprawę, że nasi widzowie szukają informacji zwłaszcza w sieci. Stąd szczególny nacisk kładziemy na komunikację na naszym facebookowym fanpage’u, gdzie będzie można dowiedzieć się o szczegółach programu, wydarzeniach specjalnych i a także wygrać bilety. Osoby, które nie będą mogły wziąć udziału w przeglądzie, w weekend 22-24 listopada otrzymają na bieżąco informacje o tym, co dzieje się w trakcie 5. kuchnia+ food film fest – mówi Joanna Albin, brand manager kanałów lifestyle’owych nc+.
W poszczególnych miastach goszczących przegląd zostaną wykorzystane citylighty oraz nośniki 6 x 3 m. Spoty radiowe będzie można usłyszeć m.in. w Radiu PIN, Radiu Dla Ciebie, Trójce, RMF Classic, ZET Chilli i Jem Radiu. Z kolei spoty filmowe zobaczą widzowie wszystkich autorskich kanałów platformy nc+, w tym rodziny CANAL+ oraz: ale kino+, PLANETE+, kuchni+, DOMO+, MiniMini+ i teleTOON+.
Identyfikację wizualną 5. kuchnia+ food film fest zaprojektował Dział Kreacji platformy nc+ pod przewodnictwem Łukasza Słotwińskiego oraz agencja Sojuz. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOpitmedia, a wsparcie w zakresie kampanii digitalowej i social media zapewnia Hypermedia Isobar.