Metamorfozy kuchni+ i DOMO+: wiosenna kampania
2 kwietnia 2012
Od kwietnia kanały kuchnia+ i DOMO+ startują w zupełnie nowej oprawie antenowej, a 2 kwietnia rusza multimedialna kampania reklamowa wspierająca wiosenną metamorfozę obu stacji.
Wraz ze zmianami na antenie odświeżone zostały serwisy www.kuchniaplus.pl i www.domoplus.pl, a w wiosennych ramówkach pojawią się nowości programowe, m.in. nowe odcinki autorskiego cyklu "Warsztaty smaku kuchni+", najnowsza produkcja Jamiego Olivera "Jamie odkrywa Wielką Brytanię" oraz autorski program DOMO+ "Stadiony atakują" i nowa seria reality "Starcie w Art'cie". Wiosennym przemianom w kuchni+ i DOMO+ towarzyszyć będzie multimedialna kampania reklamowa obejmująca telewizję, prasę, outdoor i internet, w tym social media. Zmiana opraw antenowych obu kanałów ma na celu odświeżenie wizerunku i uzyskanie spójności z oprawami pozostałych autorskich stacji spółki CANAL+ Cyfrowy. Wspiera także nową strategię kanałów kuchnia+ i DOMO+, które stawiają na inspiracje i rozwijanie pasji swoich widzów – mówi Anna Gołębicka, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Kanałów Tematycznych spółki CANAL+ Cyfrowy. Nowe oprawy bazują na artystycznych impresjach filmowych, których treść nawiązuje do tematyki charakterystycznej dla danego kanału. Ujęcia w oryginalny, nietypowy sposób obrazują - w przypadku kuchni+ produkty spożywcze, a dla DOMO+ przedmioty i sytuacje kojarzące się z architekturą, wyposażeniem wnętrz, ogrodem. Koncept kreatywny obu opraw powstał w Dziale Kreacji CANAL+ Cyfrowy pod kierunkiem Łukasza Słotwińskiego i we współpracy z Markiem Dawidem, jednym z czołowych twórców w świecie reklamy, który jest także reżyserem i operatorem nowych jingli antenowych. Autorem zdjęć brandingowo-wizerunkowych jest Grzegorz Nelec. Zmiana oprawy antenowej kuchni+ i DOMO+ jest kontynuacją działań rebrandingowych rozpoczętych w listopadzie ubiegłego roku. Wraz z uruchomieniem wersji HD, zmieniła się identyfikacja wizualna stacji. Nazwy i logotypy zostały opatrzone znakiem "+", symbolizującym jakość i przynależność do rodziny autorskich kanałów spółki CANAL+ Cyfrowy, w tym stacji premium CANAL+ oraz do platformy CYFRA+, która oferuje je na wyłączność spośród satelitarnych operatów płatnej telewizji. Marek Dawid – reżyser, operator, autor filmów dokumentalnych dla Channel4 i BBC, jeden z czołowych twórców w świecie reklamy, laureat wielu nagród m.in. dla najlepszego reżysera na Ogólnopolskim i Międzynarodowym Festiwalu Filmu Reklamowego CrackFilm, w konkursie Klubu Twórców Reklamy KTR, w konkursie Kreatura, nominowany do nagrody Clio Advertising Festival w Nowym Jorku. kuchnia+ to pierwszy i jedyny w Polsce kanał kulinarny. W programie nadawanym 24 godziny na dobę w jakości HD stacja prezentuje najlepsze światowe programy takich gwiazd, jak Jamie Oliver, Anthony Bourdain czy Martha Stewart, a także własne produkcje z udziałem polskich sław gastronomii: „Warsztaty smaku kuchni+”, „Jakubiak w sezonie”, „Dziki obiad Łukasza Łuczaja”. Od 2009 roku stacja organizuje przegląd filmów kulinarnych kuchnia+ food film fest. Tuż po starcie kanał został uznany za Debiut Roku przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej, a w 2007 roku uhonorowany Kulinarnym Oskarem w kategorii Program Telewizyjny. kuchnia+ jest dostępna - spośród platform cyfrowych - wyłącznie w CYFRZE+ oraz w najlepszych sieciach kablowych w całej Polsce. Łączny zasięg stacji to 3,2 mln gospodarstw domowych. Producentem i nadawcą kuchni+ jest spółka CANAL+ Cyfrowy, operator platformy CYFRA+ i nadawca kanałów telewizyjnych HD: ale kino+, PLANETE+, kuchnia+, DOMO+. MiniMini+, teleTOON+/HYPER+. Więcej informacji na www.kuchniaplus.pl oraz www.facebook.com/telewizjaKuchnia.tv DOMO+ to pierwsza i jedyna polska telewizja poświęcona tematyce domu i ogrodu. Istnieje od 2008 roku i nadaje program w jakości HD 24 godziny na dobę. Ramówka stacji składa się z programów rozrywkowych i reality, serii poradnikowych, filmów dokumentalnych i fabularnych, których tematem przewodnim są: urządzanie wnętrz, ogrodnictwo, design i architektura. DOMO+ prezentuje licencjonowane programy najlepszych dystrybutorów i producentów z całego świata. Proponuje też autorskie formaty: „Dach nad gwiazdami”, „Dom & Wnętrze według Ewy Mierzejewskiej”, „Stadiony atakują”, „Nowoczesne inspiracje”. DOMO+ jest dostępne - spośród platform cyfrowych - wyłącznie w CYFRZE+ oraz w najlepszych sieciach kablowych w całej Polsce. Łączny zasięg stacji to blisko 3 mln gospodarstw domowych. Producentem i nadawcą DOMO+ jest spółka CANAL+ Cyfrowy, operator platformy CYFRA+ i nadawca kanałów telewizyjnych HD: ale kino+, PLANETE+, kuchnia+, DOMO+, MiniMini+, teleTOON+/HYPER+. Więcej informacji na www.domoplus.pl oraz www.facebook.com/telewizjaDomo.tv