Rusza kampania 3. Kuchnia+ Food Film Fest
3 października 2011
Kuchnia+ rozpoczyna kampanię promującą 3. Kuchnia+ Food Film Fest. Jedyny w Polsce przegląd filmów o tematyce kulinarnej, którego organizatorem jest stacja, odbędzie się w dniach 21-23 października w warszawskim kinie Kultura oraz poznańskiej Muzie.
Startująca 1 października multimedialna kampania obejmie telewizję, kina, outdoor i internet. Kampania telewizyjna zostanie przeprowadzona na kanałach należących do spółki CANAL+ Cyfrowy. Zwiastun przeglądu będzie można zobaczyć w kinach. Spot wyprodukował zespół autopromocji Kuchni+. Z kolei działania outdoorowe obejmą citilighty, plakaty oraz reklamy w środkach komunikacji publicznej zarówno w Warszawie, jak i Poznaniu. Za zakup powierzchni reklamowej dla Kuchni+ odpowiada dom mediowy Zenith Optimedia. Całość kreacji przygotował Dział Graficzny CANAL+ Cyfrowego. W ramach kampanii przewidziane są także działania w internecie, szczególnie nastawione na social media. Za internetową promocję odpowiedzialne są Hypermedia.
Kampania wsparta będzie działaniami PR. Patronami medialnymi 3. Kuchnia+ Food Film Fest są: Co Jest Grane, Gazeta Stołeczna, Palce Lizać, Aktivist, Exklusiv, Magazyn Kuchnia, Vovage, Olivia, Food Service, Food & Friends, Magazyn Wino, Malemen, Głos Wielkopolski, Radio Mercury, Epoznan.pl, futu.pl, papaja.pl, ugotuj.to, gastronauci.pl, stoliczku.pl, durszlak.pl. Partnerami przeglądu są również: Festiwal Dobrego Smaku, Stowarzyszenie Filmowców Polskich, Kino Kultura, Kino Muza, Slow Food Polska, Polska Akcja Humanitarna, Banki Żywności, Estrada Poznańska, Operator kina OFDS, Hotel Bristol, Skwer, Restauracja Toga, Restauracja Tamka 43, Restauracja Bezgraniczna, Restauracja La Rotisserie, Restauracja Izumi Sushi, Gastro Magic, PokaPoka, SingleMalt.pl, Tomasz Deker.
W czasie tegorocznej edycji Kuchnia+ Food Film Fest zostanie pokazanych 13 filmów z Europy, Ameryki Północnej i Południowej oraz Azji. W tym roku, po raz pierwszy impreza odbędzie się jednocześnie w warszawskim kinie Kultura oraz poznańskiej Muzie. Nowością tegorocznego przeglądu są także, nieobecne w latach poprzednich, filmy fabularne, w tym polska premiera „Tostu. Historii chłopięcego głodu” z Heleną Bonham Carter i Freddiem Highmorem. Prezentowany na tegorocznym MFF w Berlinie film powstał na podstawie bestsellerowej autobiografii brytyjskiej gwiazdy kulinariów, dziennikarza i krytyka - Nigela Slatera, którego polscy widzowie znają z anteny Kuchni+. Pokazom będą towarzyszyły spotkania z zaproszonymi gośćmi: bohaterami i twórcami filmów, znawcami i miłośnikami sztuki kulinarnej, a także wydarzenia specjalne i poczęstunki dla widzów związane z tematyką filmów. Sprzedaż biletów rusza 1 października. Więcej informacji na http://www.kuchniaplus.pl/kuchnia-plus-food-film-fest.html.