WIĘCEJ PLUSÓW: NOWE NAZWY KANAŁÓW CANAL+ CYFROWEGO, WSZYSTKIE STACJE W HD, BOGATSZA OFERTA
21 września 2011
ale kino+, PLANETE+, Kuchnia+, Domo+, MiniMini+, teleTOON+ i Hyper+: tak od 11 listopada br. będą się nazywać kanały tematyczne produkowane przez CANAL+ Cyfrowy. Wraz ze zmianą nazw, wszystkie stacje ruszają w wersji HD i wzmacniają swoją ofertę programową.
„CYFRA+ ma bogatą rodzinę autorskich stacji tematycznych i zestaw pięciu własnych kanałów premium CANAL+. To ogromny atut naszej platformy. W telewizji wciąż najważniejszy jest kontent, a ten mamy najbogatszy, najbardziej różnorodny i na najlepszym poziomie. Chcemy to podkreślać w każdym aspekcie - poczynając od jakości emisji w HD, przez wzmocnioną ofertę programową, na identyfikacji wizualnej kończąc” - mówi Beata Mońka, Prezes Zarządu CANAL+ Cyfrowy. I dodaje – „Chcemy, aby znak „+” jednoznacznie kojarzył się z gwarancją jakości, a konsumenci mogli łatwiej rozpoznać nasze marki wśród wielu innych. W ten sposób klient poszukujący oferty dopasowanej do potrzeb całej rodziny i w najkorzystniejszej relacji ceny do jakości, będzie wiedział, że ma skierować swoje kroki właśnie do CYFRY+”.
Od 11 listopada nazwy kanałów i ich logotypy zostaną opatrzone znakiem „+”, akcentując związek z marką CANAL+ i platformą CYFRA+. Jednocześnie zachowały charakterystyczne elementy, które pozwolą odbiorcy z łatwością rozpoznać każdą ze stacji. Zmiany w identyfikacji wizualnej obejmą także oprawy antenowe kanałów, ich serwisy internetowe oraz wszelkie materiały BTL. Rebranding będzie wsparty intensywną kampanią komunikacyjną w prasie i Internecie.
W ramach konsolidacji wizerunkowej wszystkich marek należących do spółki CANAL+ Cyfrowy, rozpoczęto też proces rebrandingu sieci dystrybucji CYFRY+, który obejmie 1100 punktów sprzedaży i zakończy się w trzecim kwartale 2012 roku. „Od centrów CYFRY+, przez punkty naszych dystrybutorów, w tym sieci VOBIS, aż po stoiska w hipermarketach – wszystkie te lokalizacje będą miały - przygotowaną według najnowszych światowych standardów - ultranowoczesną, ale i bardzo przyjazną klientowi aranżację, która jednoznacznie pokaże konsumentowi, że trafił do „jedynej takiej telewizji” - podkreśla Grzegorz Bruski, Dyrektor Wykonawczy Pionu Komercyjnego CANAL+ Cyfrowy.
Więcej plusów – Start emisji w HD w weekend 11-13 listopada
„11 listopada równolegle ruszają wszystkie nasze stacje tematyczne pod nowymi nazwami i w standardzie HD. To odpowiedź na zapotrzebowanie abonentów, którzy chcą otrzymywać wartościowy kontent w najlepszej jakości. Już w pierwszy weekend po zmianie, 11-13 listopada abonenci obejrzą wyjątkowy zestaw filmów, dokumentów, produkcji własnych i reality show w wysokiej rozdzielczości” - mówi Beata Ryczkowska, Dyrektor Wykonawcza Pionu Programowego spółki CANAL+ Cyfrowy.
ale kino+ HD zaprosi widzów na polską premierę filmu „Dzień z życia” - okrzykniętego wydarzeniem tegorocznego MFF w Berlinie. Dokument, wyprodukowany przez Ridleya Scotta powstał w całości z materiałów nadesłanych przez użytkowników serwisu YouTube. W tym pionierskim projekcie wzięło udział 80.000 osób ze 197 krajów. Widzowie obejrzą również „Kontakt” z Jodie Foster, „Rozgrywkę” z Robertem De Niro i Marlonem Brando, a także pierwszy odcinek brytyjskiego serialu „Luther”, najnowszej produkcji BBC, uznanego za jeden z najlepszych seriali kryminalnych tego roku. Odtwórca tytułowej roli, Idris Elba, został nominowany za tę kreację do najważniejszych branżowych nagród: Złotego Globu, Emmy i Satelity.
PLANETE+ HD pokaże - wprost z tegorocznej edycji festiwalu PLANETE DOC - film „Życie Jane” o pracy i życiu słynnej ekolożki i badaczki zachowań społecznych szympansów - dr Jane Goodall, która zdobyła Nagrodę Miesięcznika FOCUS dla największej osobowości festiwalu. Stacja zaprezentuje też dwa dokumenty poświęcone Bruce’owi Lee – „Bruce Lee. Droga wojownika” i „Bruce Lee sam o sobie” oraz „Zwodnicze obietnice” - kontrowersyjną opowieść o handlu ludźmi.
Kuchnia+ HD wyemituje drugą serię programu „Jakubiak w sezonie”, w którym Tomasz Jakubiak przekonuje do rodzimych, sezonowych produktów. Słynny Jamie Oliver zaprosi na „Rybną kolację Jamiego”. W programie „Dwóch łakomych Włochów”, szefowie kuchni Antonio Carluccio i Gennaro Contaldo opowiedzą o włoskiej kuchni i swoim kraju, zaś w „Martha piecze” będzie można podziwiać wypieki Marthy Stewart. Emocje miłośników reality rozpalą uczestnicy serii „Top Chef: desery”. W ramach cyklu Kuchnia.tv Food Film Fest pojawią się najlepsze festiwalowe dokumenty: „Farma na ciężarówce” i „Historia Zażartego Pete’a”.
W Domo+ HD będzie można obejrzeć premierowo najnowszą produkcję stacji - dokumentalny film zrealizowany w koprodukcji z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego i we współpracy z Muzeum Narodowym w Warszawie „Poużywajmy sobie. Historia polskiego wzornictwa”. To podróż przez dziesięciolecia polskiego designu, od początków XX wieku po czasy współczesne. Światowe trendy w projektowaniu widzowie poznają oglądając „Top Design” - reality, łączące sztukę aranżacji wnętrz z ekscytującą rywalizacją oraz „Wnętrza za milion dolarów” program o pracy najbardziej rozchwytywanych dekoratorów wnętrz. Wystartuje również „Wszyscy dla jednego” – społeczny projekt Debbie Travis.
teleTOON+ HD – najnowsza marka telewizji dla dzieci, która startuje 1 października, w listopadzie emitować będzie nowe seriale - „Gawayn” o 10-letnim chłopcu, który pragnie zostać rycerzem, a także niespotykany dotąd w polskiej telewizji dziecięcej proekologiczny „The Green Squad”, którego bohaterowie podróżują po świecie, by chronić największe skarby przyrody.
Hyper+ HD zaprosi na kultowy, pełnometrażowy film anime „Bleach” a z okazji 10. urodzin pokaże relację z wyścigu o tytuł Gracza Dekady Hypera oraz odcinki programów autorskich, które przypomną jak Hyper zmieniał się na przestrzeni lat.
W MiniMini+ HD najmłodsi śledzić będą najnowsze przygody małej wyścigówki ze Srebrnego Toru w drugiej serii animacji „Rajdek” i oglądać nowe odcinki „Czytanek Rybki MiniMini” z udziałem m.in. Zbigniewa Zamachowskiego, Małgorzaty Foremniak i Katarzyny Skrzyneckiej.