RUSZA NOWA KAMPANIA REKLAMOWA KUCHNI.TV
10 maja 2007
W poniedziałek 14. maja rusza nowa kampania reklamowa Kuchni.tv, pierwszego polskiego kanału kulinarnego. Celem kampanii jest dotarcie do ludzi młodych, zainteresowanych jedzeniem i gotowaniem, przede wszystkim mieszkańców dużych miast.
Kampania będzie prowadzona przez dwa tygodnie i zakończy się w niedzielę, 27 maja. Reklamy pojawią się w Internecie na portalach Onet i Wirtualna Polska oraz wyszukiwarce Google. Kampanii internetowej będą towarzyszyć spoty radiowe w TOK FM, Radiu Jazz i Radiu PiN. Słuchacze tej ostatniej stacji będą mogli dodatkowo wziąć udział w konkursie. Wszyscy, którzy poprawnie odpowiedzą na pytania zadane przez Agnieszkę Kręglicką, współprowadzącą program „Para w kuchni” na antenie Kuchni.tv, będą mieli szansę wygrać kupony do restauracji rodzeństwa Kręglickich.
Za kreację kampanii reklamowej w radiu odpowiedzialna jest agencja Grupa 66 Ogilvy, a w Internecie – Studio DM Plus. Zakupem mediów zajęły się MPG i Media Contact.