RUSZA NOWA KAMPANIA REKLAMOWA KUCHNI.TV

10 maja 2007

W poniedziałek 14. maja rusza nowa kampania reklamowa Kuchni.tv, pierwszego polskiego kanału kulinarnego. Celem kampanii jest dotarcie do ludzi młodych, zainteresowanych jedzeniem i gotowaniem, przede wszystkim mieszkańców dużych miast.


Kampania będzie prowadzona przez dwa tygodnie i zakończy się w niedzielę, 27 maja. Reklamy pojawią się w Internecie na portalach Onet i Wirtualna Polska oraz wyszukiwarce Google. Kampanii internetowej będą towarzyszyć spoty radiowe w TOK FM, Radiu Jazz i Radiu PiN. Słuchacze tej ostatniej stacji będą mogli dodatkowo wziąć udział w konkursie. Wszyscy, którzy poprawnie odpowiedzą na pytania zadane przez Agnieszkę Kręglicką, współprowadzącą program „Para w kuchni” na antenie Kuchni.tv, będą mieli szansę wygrać kupony do restauracji rodzeństwa Kręglickich.

Za kreację kampanii reklamowej w radiu odpowiedzialna jest agencja Grupa 66 Ogilvy, a w Internecie – Studio DM Plus. Zakupem mediów zajęły się MPG i Media Contact.

Najnowsze aktualności Zobacz wszystkie aktualności

2024-11-06

Włoskie życie Sophie Grigson i M jak Mięso 8 - listopadowe kulinarne inspiracje w CANAL+ Kuchnia i CANAL+ online

W listopadzie CANAL+ KUCHNIA zaprasza na smakowite premiery, które rozbudzą apetyty na nowe kulinarne doświadczenia. W programie "Włoskie życie Sophie...

Czytaj więcej

2024-11-05

Naszła Cię ochota na koreańskie smaki? Premiera "Nie tylko kimchi" w CANAL+ online i na CANAL+ Kuchnia.

Myślisz, że koreańska kuchnia to głównie kimchi? Czas wyprowadzić cię z błędu. Sungmin Han i Jakub Tepper pokazują, że kulinaria Korei Południowej to...

Czytaj więcej
OGLĄDAJ CANAL+ KUCHNIA