KUCHNIA.TV OD MARCA W MONITORINGU AGB NIELSEN MEDIA RESEARCH

20 lutego 2007

Od pierwszego marca 2007 roku dane o oglądalności Kuchni.tv, pierwszego polskiego kanału kulinarnego, będą dostępne w monitoringu programowo-reklamowym AGB Nielsen Media Research.

Udostępnione zostaną informacje o oglądalności programów i bloków reklamowych na antenie stacji. W zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych stację Kuchnia.tv reprezentuje At Media – pierwszy w Polsce Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych.

Również od 1 marca Kuchnia.tv zostanie włączona do oferty sieci kablowej UPC. Dzięki temu stacja będzie już docierać za pośrednictwem platformy cyfrowej CYFRA+ oraz ponad 20 sieci kablowych w całej Polsce do 1,9 miliona gospodarstw domowych.

Najnowsze aktualności Zobacz wszystkie aktualności

2024-11-06

Włoskie życie Sophie Grigson i M jak Mięso 8 - listopadowe kulinarne inspiracje w CANAL+ Kuchnia i CANAL+ online

W listopadzie CANAL+ KUCHNIA zaprasza na smakowite premiery, które rozbudzą apetyty na nowe kulinarne doświadczenia. W programie "Włoskie życie Sophie...

Czytaj więcej

2024-11-05

Naszła Cię ochota na koreańskie smaki? Premiera "Nie tylko kimchi" w CANAL+ online i na CANAL+ Kuchnia.

Myślisz, że koreańska kuchnia to głównie kimchi? Czas wyprowadzić cię z błędu. Sungmin Han i Jakub Tepper pokazują, że kulinaria Korei Południowej to...

Czytaj więcej
OGLĄDAJ CANAL+ KUCHNIA