Slow Market - udany start nad Wisłą, wkrótce druga lokalizacja.
17 lipca 2015
Minęły dwa niesamowicie udane miesiące Slow Marketu nad Wisłą. Przez ten czas w jednym miejscu zgromadziło się około 100 różnych wystawców z całej Polski. Razem z sąsiadującymi inicjatywami (min. kluby BaRka, Plac Zabaw) zorganizowano szereg aktywności sportowych, kulturalnych, modowych oraz oczywiście kulinarnych.
Slow Market nad Wisłą to nie tylko dobre jedzenie, ale również edukacja. Organizatorzy targu zachęcają do dbania o zdrowy jadłospis oraz spokojną głowę. W świecie ciągłego pośpiechu Slow Market zaprasza do odpoczynku, nie spieszenia się, delektowania się jedzeniem oraz cieszenia się wolnym czasem ze znajomymi.
Co weekend na Slow Markecie pojawiają się zdrowe, świeże produkty w przestrzeni zachęcającej do wypoczynku w gronie znajomych. W menu wystawców znajdują się min. wegańskie burgery, ryby i owoce morza, hummus, duży wybór dań kuchni z całego świata (między innymi koreańska, hiszpańska, polska), naturalne napoje czy wypieki domowej roboty.
Slow Market Nad Wisłą to kolejny obok targów Slow Fasion i Slow Weekend projekt realizowany przez Grupę Slow. Projekt Slow Market przyciąga co weekend mnóstwo ludzi, którzy co raz bardziej zwracają uwagę na to co jedzą. Popularność wydarzenia utwierdza nas w przekonaniu, że Warszawiacy mają ochotę na więcej. Dlatego cieszymy się na myśl o zbliżających się kolejnych weekendach na których odbędą się bardzo ciekawe działania, m. in. live cooking. W planach mamy również otwarcie drugiej lokalizacji Slow Marketu, w samym centrum miasta. Szczegóły podamy już niebawem.- mówi Magdalena Buczak, z Grupy Slow.
Slow Market nad Wisłą odbywa się w każdy weekend w godzinach od 11 do 19, na skwerze Kahla, przy wyjściu z Metra Centrum Nauki Kopernik (obok warszawskiej Syrenki).
Projekt Slow Market nad Wisłą współorganizują:
Plac Zabaw, Powiekszenie i Plan B, Pomost 511, Klub Komediowy, BarKa, Dwa Osiem,
Grupa Slow powstała w lutym 2014 roku. Od początku działalności skupiona jest na aktywnej promocji trendu „Slow”, który definiuje jako lokalne, zdrowe i mądre podejście do konsumpcji. Ich główne projekty to: Slow Fashion, Slow Market Nad Wisłą oraz Slow Weekend.
W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu:
Magdalena Buczak
790 311 984