"Magazyn Wino" w nowej szacie graficznej
5 marca 2012
"Magazyn Wino" wchodzi w dziesiąty rok swojej działalności. W związku z tym redakcja magazynu zdecydowała unowocześnić logo dwumiesięcznika. Odnowione logo ma prostą i spójną formę.
Nowy projekt pisma powstał w pracowni Tomka Frycza i Marcina Wichy. Obaj graficy pracują z redakcją nad kształtem "Magazynu Wino" od pół roku. Efektem jest layout i okładki trzech najnowszych numerów pisma. Pismo ma teraz bardziej nowoczesną i przejrzystą formę.
"Magazyn Wino" to dwumiesięcznik poświęcony kulturze wina w Polsce. Istnieje od 2002 r. W każdym z numerów "Magazynu Wino" znjdziemy wiadomości ze świata winiarskiego, recenzje książek o tematyce winiarskiej i kulinarnej oraz felietony (Bieńczyk, Daszkiewicz, Wieleżyńska, Kuczok). Tematem przewodnim pierwszego tegorocznego wydania "Magazynu Wino" jest Szampan - najbardziej wytworne wino, o którym wciąż głośno. Współczesna Szampania - mówi Tomasz Prange-Barczyński - redaktor naczelny Magazynu Wino - to pole bitwy, ścierających się filozofii dotyczących terroir, owoców i samego wina. Temat ten może zainteresować niejednego enoturystę, który wybiera się w podróż w poszukiwaniu doskonałych win.
W dziale „Winiarskie zakupy”, znjdziemy opinie na temat win dostępnych na polskim rynku. W sekcji "Wino & Jedzenie" czekają na nas artykuły i wskazówki na temat łączenia wina z jedzeniem. W numerze Paweł Oszczyk, szef kuchni restauracji La Rotisserie, opowiada "O zaletach krótkiej karty", kuchni i charakterze resturacji, w której pracuje. Ponadto dowiemy się więcej o górskich serach, polskich i zagranicznych.