Food Service - lutowo-marcowe wydanie magazynu
9 marca 2012
W sprzedaży już od jakiegoś czasu dostępne jest lutowo-marcowe wydanie branżowego magazynu Food Service. W numerze - tematy związane z branżą kulinarną, najważniejsze wydarzenia miesiąca oraz znane postaci ze świata kuchni.
W numerze, wywiad z Robertem Trzópkiem - znakomitym szefem kuchni, teraz pełniącym to stanowisko w restauracji Tamka 43 oraz Pawłem Kwiatkowskim - doświadczonym biznesmenem oraz właścielem tejże resturacji. Panowie opowiadają o tym jak odnieść sukces zarówno kulinarny jak i restauracyjny oraz jakie czynniki mają na to wpływ. Z wywiadu dowiemy się także czy Polacy są gotowi na prawdziwe "fine dining". Obecnie resturacja Tamka 43 mieści się w czołówce najlepszych resturacji w Polsce.
Adam Chrząstowski - znany widzom kuchni+ m.in. z programu "Adam w sieci: patenty i triki" - w swojej rubryce "Księga skarg i wniosków" podsumuje przewodnictwo Polski w Unii Europejskiej, a konkretnie promocję Polski w UE poprzez kulinaria. Opowie o swojej pracy w Brukseli i działaniach, które podjął aby przedstawić prawdziwą kuchnię polską w jak najlepszym świetle. Podsumowanie prac promocyjnych, wyszło bardzo pozytywnie. Serwowane w Brukseli polskie dania były dużym pozytywnym zaskoczeniem dla degustatorów. "Udało się stworzyć dobry wizerunek i przeforsować kilka rozwiązań mimo urzędniczych kłód rzucanych pod nogi" - pisze Adam Chrząstowski.
W tym numerze, znani szefowie kuchni i dziennikarze kulinarni obalą także mity związane z dietetyczną kuchnią bez tłuszczu. Rekomendują ich użycie, ale zastrzegają, aby były produktem dobrej jakości produkowanym w Polsce. Naszą chlubą może być olej lniany, rzepakowy czy rydzowy. Ponadto w magazynie m.in. nowy cykl pt. "Gastronomiczny poradnik marketingowy". W nim artykuły Agnieszki Małkiewicz, w których autorka odkrywać będzie tajemnice marketingu, reklamy i PR-u w gastronimii.